maanantai 24. maaliskuuta 2014

Väriä kevääseen!

talviseen Korukoplan haasteeseen en ehtinyt osallistua mutta siemenhelmet jäivät kummittelemaan mieleen ja niitähän löytyy kuulkaa koruharrastuksen alkuajoilta melkoisen paljon. Ja koska värimaailma on koko talven ollut melko pliisu niin teki mieli raikkaita kesävärejä.

 Kivinä kalkkiturkoosia, muutama oikea turkoosinugetti, marmoria ja hunajakvartsi. Kivet linkitin, työlästä hommaa minulle.

Siemenhelmiä kolme nauhaa, linkitetyt kivet ja siemenhelminauhat liitin renkailla, jolloin nauhoja voi pitää miten haluaa.

Ihanan auringonpaisteista maanantaita!

KatMan

12 kommenttia:

  1. Ihanan raikas värimaailma ja näppärä malli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitso Mags :) tää on kätevä malli, koru muuttuu moneksi.

      Poista
  2. Ihanan pirteä, valoisa koru :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Susanna :) kevätvaloa!

      Poista
  3. Ihanaa väriterapiaa :)
    Tulispa kesä äkkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, kesä tänne ja heti! Mutta sillä on yleensä tapana olla liian lyhyt ja loppua kesken :( mutta silti kesän lämpöä odotellaan!

      Poista
  4. Mun tulee ihan joku lapsuusaikainen koru mieleen. Tuskin oma, koska mulla ei sellasia ollut, mutta varmaan joku, jota olen muilla ihaillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää onkin ihan mun värimaailman ulkopuolelta, olisko sitten jotain lapsuuden takautumia? Mulla oli leikeissä äidin helmet vaikkei olis saanut olla ja taisi ne lopulta kadota tai hajota....mutta nyt on koruja ihan riittämiin ;)

      Poista
  5. Oi, tuli ihan Pääsiäinen mieleen:) Niin iloinen koru<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eila, kohtahan pääsiäinen jo onkin :)

      Poista
  6. Jestas mitkä ihanat värit! Niin keväiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaana! Luonto vasta heräilee väreihin niin tässä ne jo ovat :)

      Poista

Kiitos mukavasta kommentistasi!