sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Toivevärit: turkoosi-valkoinen

Annukka heitti väriehdotuksena turkoosi-valkoisen ja lisänä vielä rannekoruna, ja mikäs sen ihanammat kesäiset värit! Tässä muutama variaatio samoista kivistä, valkoista laavaa ja turkooseja magnesiittirondelleja.

 Selkeät muodot ja kirkas hopeoitu korumetalli (pituus 19cm)
 
MYYTY


Antiikkihopeoitu korumetalli luo aivan eri tyyliin (pituus 18cm)
 
 
 
 Toivottavasti lumisade ei pilaa tätä kesäistä tunnelmaa, täällä ainakin on uhkaavia harmaita pilviä...

Mukavaa sunnuntaita!
KatMan

20 kommenttia:

  1. Olipa kauniit :) Kyllä muutamalla lisäosalla tulee aivan eri ulottuvuus koruihin.

    VastaaPoista
  2. Nää on niiiiiiin ihania!! Sun kaikki korut on! Ihan mun lemppariblogi. <3 Itekin tilasin just valkosta ja turkoosia kesäkoruihin :)

    VastaaPoista
  3. Ihana!! Saanko tilata ton sulta??
    Ensimmäinen on ihan mun näköinen, mutta sitten kun katsoin tuota "lisättyä" versiota, niin ihastuin siihenkin. Ja nyt en osaa päättää.
    Mutta voinko oikeasti tilata, kun olen osannut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En millään malta odottaa sun vastausta, joten vastaan itse itselleni, että haluaisin tilata ton ekan. Se on kuule niin mun näköinen, ettet arvaakaan.
      (Mittasin, että ranteeni on 16 cm paksu, joten toi 19 cm varmaan olis just hyvä kokokin?)

      Poista
    2. Annukka, laitan sulle sähköpostia asap! Ihan varmaan saat tilata :) mä olen liian hidas vastaamaan, onneksi hoidit tuon itse :)

      Poista
    3. Kiva :).
      PS. Mun blogissa on sulle jotain :)

      Poista
  4. Kauniita molemmat! Pienillä jutuilla saa koruihin aikaan ihan erilaiset ilmeet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helmi! Näin on ja monesti nuo vaihtuu vielä tehdessä mutta nyt tein sitten kaksi eri korua samoista materiaaleista ja niissä sen näkee konkreettisesti.

      Poista
  5. Kaunis, ihania nuo turkoosit helmet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tanja Marita!Minäkin tykkään nuista turkooseista, värinä ja muotona.

      Poista
  6. Ihan menee sanattomaksi...huikeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eila, täälläkin sanaton ihanasta kommentistasi :)

      Poista
  7. Ihan vallan rakastuin tuohon alempaan!

    VastaaPoista

Kiitos mukavasta kommentistasi!