keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Sammaloitunut...

...olen minä tai siltä välillä tuntuu. Muuta ei jaksaisi kuin koruja väkertää, ideoita olisi mutta miten niitä toteuttaa kun illalla tulee aikaisin väsy? Tämähän on pakkoneuroosi, aina vaan on päästävä kivien kimppuun, mikään ei riitä. (en tunnusta että tänään tuli yksi paketti, toisesta ilmoitus ja kolmaskin jo lähtenyt. siis vaan tarvikkeita...)
 
 
 
 
 
 
Tämän rannekorun piti olla pelkästään vihreää kristallia ja lasia mutta nuo vanhat vihreät jaspikset ja tuo iso kivimöllykkä (jonka lajista ei vihreätäkään aavistusta!) hihkuivat niin laatikossa, ettei muuta voinut tehdä.
Olen näköjään sammaloitunut myös vain rannekoruihin...

Mukavaa keskiviikkoa!
KatMan

Ps. väsymykseni syy on kilpirauhasen vajaatoiminta, alkava sellainen...

14 kommenttia:

  1. Tuttu tauti "Mittään en tarvi, vaan lissää on saatava" ;-D Ihanat, mun värit.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mags, onneksi vain tuo korutauti on tuttu ;)

    VastaaPoista
  3. täälläkin yksi tautinen ;) ja tunnistan yhteneväisyyden myös tuon iltaväsyn suhteen - mulla jääkin koruilut nykyisin yleensä viikonloppujen iloiksi :D rannekoru on todella kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se menee, illat on lyhyitä :)

      Poista
  4. Kyllon kaunis, jotenki kauheen intensiiviset värit tässä korussa :) Mulla taas riittäisi energiaa vaikka muille jakaa aina iltaisin ja olenkin melkoin yökukkuja... Aamulla sitten aina väsyttää ja kaduttaa valvominen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Katri-kaimaseni :) täällä väsyttää iltaisin ja aamuisin...

      Poista
  5. Aivan upean värinen, tuo on niin kaunis vihreä :)

    VastaaPoista
  6. En rakasta vihreää,mutta tuo vie mielen mennessään!! Upea tosissaan.
    Mulla on sama tauti, 3 pakettia tullut ja vielä on tulossa. Just vielä huomasin, että hopeiset korvakoukut on loppu,olisi saatava lisää ja vähän sassiin.
    Yöllä minäkin parhaaseen fiilikseen pääsen ja aamulla on sitten kuin maansa myynyt ja haukottelee töissä ja juo litran kahvia. Huhhuh,kun osaisi jakaa aikansa paremmin. Onneksi on 3 vapaata tulossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näköjään olet myöhään valveilla :) Minä en kans ole vihreän ystävä vaan talokin piti marunan vihreänä saada, ja onhan se kesän vihreys ihanaa!

      Poista
  7. kaunis vihreä vaikka pidän siitä aika vähän koruissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos merrim, itsekkään en ole vihreän ystävä mutta tuo joulu ja kesä laittaa vihreää koruihin :)

      Poista

Kiitos mukavasta kommentistasi!