perjantai 9. marraskuuta 2012

Mulle kans!

Niinhän se on, koruntekijällä ei ole koruja itsellään. Olen syksyn aikana tehnyt rannekoruja urakalla mutta yhtäkään en itselleni. Niinpä päätin korjata tilanteen ja nyt minulla on kaksi ihanaa sopivaa rannekorua.
Tässä ensimmäinen, makeanvedenhelmiä, kristallia ja pyriittiä, lisukkeena hopeaväriä. Sävyinä harmaa ja lila. Ihanan rosoinen ja hieman vanhahtavat helmet.


Toinen koru enemmän lila, mukana eri kiviä ja kritalleja. Helmihatut tulivat ostosen mukana kiitoksena ja valitettavasti en ko. kaupasta niitä vielä ainakaan löytänyt kaikkia. Liukuvärjäys on muotia mutta tässä käytin liukukuvausta, kierretään koko koru!







Oikein ihanaa perjantaita! 
Hei, katsokaapa ikkunasta ulos, aurinko laskee ja värit on mahtavat!!
KatMan

6 kommenttia:

  1. Kauniit korut olet itsellesi tehnyt:) Alempi on myös minun väreihini sopiva ♥

    VastaaPoista
  2. kumpainenkin niin kauniita, ylempi on minun väreissäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos outiriina! Molemmat korut suurimmaksi osaksi ns. jämähelmistä ja kaapin kätkösitä :)

      Poista
  3. Hurmaavia kumpainenkin! Ylempi ehkä vielä enemmän mun väreissä. Pyriitti on yksi tämänhetkisiä suosikkejani, nauhallinen sileitä pyriittikolikoita odottelee, että raaskin ottaa ne käyttöön ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Helmi! Rohkeasti vaan pyriittiä käyttämään, se sopii huikean monen värin kanssa yhteen.

    VastaaPoista

Kiitos mukavasta kommentistasi!