tiistai 13. marraskuuta 2012

Lisää ihan omia koruja


Löysin ihanan tanskalaiseen Cream-vaatesarjaan. Hieman erilaisia vaatteita kuin olen käyttänyt mutta todella kauniita ja mukavia päällä. Ja näin vilukissana on ihanaa kerrospukeutua ja näillä vaatteilla voi. Löysin myös ihania pitsisiä puuvillahuiveja ja nyt minulla on sellainen joka päivä kaulassa, lämmittää ihanasti niskaa. Jaa, taitaa olla vanhenemisen oireita :)
Lyhythiuksisena olen jotenkin mieltänyt ettei minulle sovi pitsit ja röyhelöt enkä niistä koskaan ole välittänyt kuten en mekoistakaan. No, näissä vaatteissa on näitä kaikkia elementtejä. Mutta itselleni valitsin hillitysti pitsiä helmaan ja hihansuihin. Ei pidä liioitella sentään. Ehkä on hyvä vain uudistua joskus, katsoa uusia polkuja ja avartaa näkemystään. Enhän tässä korujen teossakaan näköjään pysy yhdellä polulla vaan poukkoilen sinne ja tänne, tehden erilaisia koruja.
Mutta siis uusista vaatteista päästään siihen ettei miunulla ollut niihin sopivia koruja, joten äkkiä sellaista tekemään. Huomaattehan, että uudistus ei sisällä värimaailman muutosta vaatteissa, valkoista harmaata ja mustaa edelleen. Valkoista ehkä enemmän...



 Mukavaa tiistai-iltaa ja hyvää yötä!
KatMan


4 kommenttia:

  1. Niin se mieli muuttuu,kun ikää tulee:)
    Mä olen ollut ihan farkku-t-paita ihminen, mutta hieman naisellisempaan suuntaan kehittymässä. Samoin nuorena halusin vain kultakoruja, nyttemmin hopea ja pronssi kiinnostaa enemmän.
    Kauniin korun sait itsellesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eila :) kyllä sen huomaa, iän tuoman muutoksen, mutta farkut on mullakin lempparihousut!!

      Poista

Kiitos mukavasta kommentistasi!