tiistai 30. lokakuuta 2012

hakusanoja

Tiedättehän, että blogit tekevät tilastoja ja niitä on välillä kiva katsoa :) blogiini on eksytty eniten hakusanoilla punaiset farkut: tein keväällä korun joka sopi uusiin punaisiin farkkuihini. farkkuja olen käyttänyt ja käytän edelleen todella paljon, koru taisi jossain vaiheessa mennä myyntiin, kuten niillä on tapana.

Eilen etsin googlesta kirjanmerkeistäni kadonnutta tai poistamaani helmikauppaa (juu kyllä, olen joutunut tilaamaan korunosia...) hakusanoilla "hopea helmi" ja kas, kuvahausta löysin kauniita koruja ja nauroin itsekseni: "ai, tuokin on minun tekemä!? Milloinkas tuollaisen olen väkertänyt? OIII, tuo on tosi alkuaikojen koru!" Juu. lisää näitä vanhoja kuvia ja tekstejä, ihan alusta lähtien löytyy vanhasta blogistani http://koruporu.blogit.fi/
Luulin sen jo kadonneen ja ylläpidon poistaneen mutta ei, siellä se on.
alkuaikojen koru, ensimmäisestä kuvallisesta postauksesta v. 2009
Viikonloppuna latasin ja muokkasin uusia korukuvia ja totesin, että neljän vuoden koruilun ja lähes neljän vuoden bloggailun aikana olen pian muokannut 1000 kuvaa blogia varten!! Välillä muokkailu on rasittavaa mutta sen verran perfektionistia minusta löytyy etten (enää) hyväksy mitä tahansa kuvia. Joskus niitä kuvia täytyy ottaa sitten kymmeniä yhdestä korusta... ja hei käsittelyyn käytään vanhaa ohjelmaa ja myös vanhaa konettamme, uusi on liian vikkelä näin vanhalle.


Uusia koruja luvassa loppuviikosta, pysykäähän ...näöllä??!!

KatMan

2 kommenttia:

  1. Kiva onkin katsella hakuja. Mulla on ollut esim. amisviikset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eila, sun täytyy tehdä parit viiksikorut (ks. sinellin viikset) :)

      Poista

Kiitos mukavasta kommentistasi!